El CSAPG comença a tramitar les baixes laborals per Incapacitat Temporal (IT) des dels seus centres hospitalaris

| CSAPG

A partir d'ara, les persones que ingressin als nostres centres, ja sigui de forma urgent o programada, poden sol·licitar la tramitació de la baixa laborals per Incapacitat Temporal (IT) a través dels nostres Serveis d'Admissions. Un cop realitzada la petició, rebran automàticament el document de baixa a través de La Meva Salut. D'aquesta manera els pacients s'estalviaran els desplaçament al centre d'Atenció Primària per realitzar aquesta gestió.

La novetat millorarà l'experiència del pacient i el seu entorn, agilitzarà processos en l'àmbit sanitari i reduirà la càrrega dels equips d'Atenció Primària per aquest tipus de gestions.

Aquesta gestió la podran sol·licitar el pacient o els seus familiars de forma presencial als Serveis d'Admissions dels nostres centres entre les 8.00 i les 15.00 hores.

La baixa per IT la genera el propi hospital en el moment de l'ingrés, a partir de la informació que es recull en aquell moment. Si al cap de 7 dies, comptant des del primer dia que es falta a la feina, el pacient encara continua ingressat, es genera un comunicat de confirmació de manera automàtica, el qual té una validesa de 14 dies. Tant la baixa com el primer comunicat es poden descarregar immediatament des de La Meva Salut. Els següents comunicats de confirmació s'han de tramitar a través de l'Atenció Primària.