Us presentem la Memòria Anual del CSAPG 2021

| CSAPG

Aquest mes de setembre fem pública la Memòria Anual del Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf de l'any 2021.

Aquest document integra tota la informació assistencial, notícies i projectes que es van dur a terme durant l'any passat als quatre centres que conformen la nostra entitat: l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès, l'Hospital Residència Sant Camil, l'Hospital Sant Antoni Abat i el Centre de Rehabilitació.

L'any 2021 ha estat un any d'adaptació. Un any en el que ens hem hagut d'adaptar a la nova situació sanitària que ens ha deixat la Covid-19, compaginant l'atenció a aquesta malaltia i, a la vegada, donant resposta a la resta de necessitats de la nostra població.

Tot i això, ha estat un any de reconeixements dirigits als nostres professionals, derivats de l'activitat assistencial realitzada durant la pandèmia. A més, hem dut a terme un seguit d'accions en matèria social, eficiència energètica i docència que han comportat grans avenços pel Consorci.

Consulta aquí la Memòria 2021.