Transparència

Al Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf garantim l’accés a la informació de la nostra entitat a través del portal de transparència

Assumim un compromís clar de transparència i de comunicació amb la ciutadania, i garantim l'accés a la informació pública i de bon govern de l'organització. Complim amb les lleis espanyola i catalana de transparència (llei 19/2013, de 9 de desembre, elaborada pel govern espanyol, i llei 19/2014, de 29 de desembre, elaborada pel govern català).

Actualment comptem amb un portal de transparència unificat. En aquests moments es troba situat a la web del CSAP, tot i que properament s’establirà a la nova web corporativa del CSAPG.

Aquest portal compta amb tota la informació relativa a les citades lleis i garanteix activament el dret d’accés de les persones a la informació i documentació públiques. També hem posat a disposició de la ciutadania, un correu electrònic en el que es pot sol·licitar qualsevol informació que no aparegui en el portal: transparencia(ELIMINAR)@csapg.cat

PORTAL DE TRANSPARÈNCIA CSAPG